پرتال مرجع کلیپ موبایل ایرانیان

پرتال مرجع کلیپ موبایل ایرانیان

کلیپ موبایل برنامه موبایل بازی
پرتال مرجع کلیپ موبایل ایرانیان

پرتال مرجع کلیپ موبایل ایرانیان

کلیپ موبایل برنامه موبایل بازی

دانلود کلیپ عجیب و خنده دار شیث رضایی و محمد نصرتی

 

این کلیپ مربوط میشه به اتفاقات عجیب بازی پرسپولیس و داماش و حرکات ابهام آمیز این دو بازیکن که باعث شد تا مدتها از فوتبال اخراج بشند ...


چند جمله ای با شما بازدیدکننده عزیز : دوست عزیزم اشتباهات کوچک گاه تاوانی سنگین دارد اما فراموش نکنیم تنها قاضی عادل اوست.

آبروی چندی جوان را نبرده ایم و بلکه به سخره گرفته ایم و این روز ها نقل مجلسمان شده است.

یک سوال : چرا کسی به کشتی گیران که در هنگام کشتی و پخش زنده ده ها بار به صورت اتفاقی کارهایی را میکنند که به ظاهر نادرست است ، نمیتوپد؟

یک سوال دیگر : چرا سالهای سال است که در ایران و در سطح اول ورزش جهان بعد از یک اتفاق خوب از یک بازیکن ، مربی او با زدن به باسن او ، اورا روانه ی میدان میکند و هیچکس این لحظه هارا نمیبیند؟

یک سوال مهم دیگر : چرا در این کشور باید عده ای با نام خبرنگار درحالیکه که خبر را نمی شناسند ، مردم را نمی شناسند ، واقعیت را از دورغ تشخیص نمیدهند و و و فقط پول را می شناسند به این راحتی اجازه  ریخت آبروی دیگران را به خود میدهند؟!! به راستی 20:30 همواره راست میگوید ؟ یا با راست نمایی حرفهایش هرکاری دوست دارد میکند؟!!!!!

 

حرفی نیست.کلیپ را ببینید و خود نظر دهید.بدانید در هنگام شادی ان هم تا این حد چه برای نصرتی چه برای شیث و چه برای شما ممکن است این چنین اتفاقی بیفتد....

 

1.1 مگایایت

4.3 مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد